اگه جانداری بنویس!

امروز می خوام اولین پستمو توی این وب لاگ بزنم ، قبل از هر چیز بگم که اصلا معلوم نیست که درباره ی چی بنویسم پس انتظار دیدن هرچیزی رو داشته باشین، چون قبل از این به شخصه تجربه ی یک وبلاگ نیمه تخصصی رو داشتم که به علت کمبود مطلب به جزء دو سه تا از پست هاش بقیش کپی برداری بود (البته با ذکر دقیق نام نشانی نویسنده ی مطلب) . برای همین تصمیم گرفتم بعد کلی تحقیق درباره ی سرویس دهنده های وبلاگ از بلاگفا به وردپرس تغییر مکان بدهم به خاطر این کار دلایل زیادی هم دارم که در پست بعدی بهشون می رسم.کلا وبلاگ نویسی و مدیریت اون کار بسیار سختیه مخصوصا اگه بخوای روی مطالبش زیاد کار کنی که با یک اشتباه یا دیر بروز کردن امکان داره بیشتر بازدید کننده های نازنینت از دستت بپرند.با اینکه خیلی آشکارا می دونم بعد از مدتی ممکنه مطالبم تموم بشه اما با این حال این وبلاگو درست کردم تا بتونم عقاید و چیز هایی که دوست دارم دربارشون بدونم رو برای مردم بازگو کنم تا با این کارم بتونم به عده ی کمی کمک کرده باشم.

برای اینکه زیاد گیج نشین به اطلاعتون برسونم که سعی می کنم بیشتر درباره ی IT و مسایل اجتماعی بنویسم تا زیاد قاتی پاتی نشه .از آقای مزیدی هم به خاطر معرفی کردن ویندوز لایو رایتر و کلا مطالب خوبشون تشکر می کنم که همین معرفی باعث شد من خیلی راحت و بدون مشکل توی وردپرس پست بزنم.

پاسخی بگذارید

