اینجا باکس دات نت امتحان می کنیم

یکی از ویژگی های سایت باکس دات نت همان جعبه و یا باکسی است که در سمت راست مشاهده می کنید . که امکانات خوبی را به کاربر می دهد و حالا یک از ویژگی خای دیگر باکس دات نت یعنی نوشتن پست برای فایلهای آپلود شده را امتحان می کنیم . این پست جنبه ی آزمایشی دارد پس اگر از نظر فونت و سایر مسائل مشکل داشت ، ببخشید .
فایل ضمینه یک والپیپر زیا است از … از … دقبقا نمی دانم کجاست . فکر می کنم سواحل آمازون باشد ؟!!!!

اضافه شد : تنها مشکل این نوشته فایل ضمینه است که به صورت نقطه چین نمایش داده شده و ممکن است به چشم نیاید .

2 نظر برای “اینجا باکس دات نت امتحان می کنیم

  1. الو یک دو سه تست؟! من که چیزی سر در نیاوردم منظورتون کدوم سمت راست بود؟

    – راستش من الان دیگه زیاد در گیر نیستم با ابونتو و سر درد ها و عصبانیت ها طی شده. یعنی اون دوره سخت رو تا حدودی رد کردم. 🙂 مودم هم به نصب شده، ممنونم !!! 🙂

    پاسخ به نظر : منظور نوار سمت راست بود . خواهش می کنم .

  2. آقای امیر
    یا شما فکر مردی که من به جای الله نوشتم شیطان که یعنی فکر کردی که منظور من از شیطان همون الله است یا واقعا معتقدی که اونها واقعا سربازان الله یعنی جند الله هستند . که در هر صورت برای شما متاسفم .
    راستای شما در دادگاه ایشون شرکت کرده بودی ؟ سند و مدرکی بجز و اون لینک پرس تی وی که زهرا گذاشته بود داری ؟ تو صیه میکنم زیادی احساساتی نشی موقع صادر کردن حکم مرگ یک نفر. من فکر نمیکنم این آقا بیشتر از آقای احمدینژاد امنیت ملی ما رو تهدید کرده باشه. راستی ما هوز هم نفهمیدیم که این آقا یکی از موارد بر هم زدن امنیت ملی و محاربش چی بوده ؟ اون نوشته های ارزشمند زهرا هم فقط بدرد خودت میخوره و خودت . برو بخون حال کن .
    البته ببخشید که باز هم کامنتی پر از فحش نوشتم . آخه ظاهرا من هر چی بنویسم اینجاها مثل فحش میمونه .

پاسخی بگذارید

