اولین نسخه ی الکترونیکی نشریه ی ” فاوا “

چند سال پیش تصیمیم گرفتم تا شروع به توزیع نشریه ای- در رابطه با IT – در دبیرستانی واقع در شهرک غرب کنم . آبان ماه سال 86 این کار را شروع کردم و در شانزدهم همان ماه اولین شماره از نشریه ی فاوا را آماده ی توزیع کردیم . اولین تجربه ام برای ساخت نشریه بود که اصلا هم رسمی به نظر نمی رسید . مشکلات زیادی رو پشت سر گذاشتم و حالا که به اینجا رسیدم دوست دارم تا آن را برای شما به اشتراک بگذارم .

شماره ی اول زیاد خوب از آب در نیومد . توصیه می کنم برای اینکه تو ذوقتون نخوره از این شماره بی خیال بشید . این را گذاشتم برای کسانی که کنجکاوند بدانند از کجا شروع کردم و دوستانی که قبلا نسخه ی اصلی را دریافت کرده و تمایل دارند تا نسخه ی الکترونیکی آن را نیز ببینند .untitled

فهرست مطالب

– اخبار فناوری و اطلاعات

– معرفی وب سایت

– معرفی بازی lair

– گوشی htc

– خدمات لایو ماکروسافت 

دانلود >>>

اولین کسی باشید که مطالب وبلاگ ر ا در فید خوانش می خواند . Billboard_Feed_32x32  برای آگاهی از چگونگی این کار این صفحه را ببینید .

اولین کسی باشید که مطالب وبلاگ برای ایمیلش ارسال می شود .

پاسخی بگذارید

