شماره 3 نشریه اکسیر

مطالب این شماره :

– پزشکی : از زندگی لذت ببرید untitled

– یادداشت : بله آقای وزیر

– ادبیات : برای صد سال تنهایی

– سینما : ربوده شده (taken )

– آنلاین : چو ورد پرس نباشد تن من مباد

– نرم افزار : در ویندوز احساس سبکی کنید

– موبایل : رویای HTC

تغییرات این شماره :

– تغییر در قسمت  پارسی بنویسیم

– تغییر شماره صفحات

– تغییر فونت از Arial به nazanin برای خوانایی بیشتر بر روی کاغذ

دانلود از box.net

با حجم 519 کیلو بایت

بایگانی شماره های قبلی

 

2 نظر برای “شماره 3 نشریه اکسیر

  1. سلام
    سوال یک ) تو تاریخ پست وبلاگ زده شده ۱ آگوست ۲۰۰۹ یعنی دو هفته پیش. ولی تاریخ نشریه مربوط به اسفند ۱۳۸۷ است. این فاصله زمانی چه جریانی دارد؟
    سوال دو ) شماره بعدی کی منتشر می شود
    سوال سه ) من یک متر مربع می خواهم تبلیغ بدهم 🙂 جدا از شوخی، مشتری شماره ۱ تبلیغ در نشریه تان بنده هستم !

    موفق باشید

    • 1.این نشریه در اون تاریخی که دیدید به صورت کاغذی در مدرسه توزیع می شده . بعد از اون مدت تصمیم گرفتم تا اونو در اختیار عموم قرار بدم و بر روی وبلاگم بذارم ( این نکته رو اون اول هم گفتم )
      2.قبلا قرار بود هر هفته منتشر بشه که چون استقبال خاصی در دانلود ندیدم به هر دو هفته تبدیلش کردم .
      3.تبلیغ هم با کمال میل شما طرحش رو آماده کن ( یا حتی خودم آماده کنم ) انشاالله در سری جدید مجلات به نام » ایرانِ دیجیتال » که از اول مهر کارش رو شروع می کنه ؛ چاپ میشه . برای ارتباط بیشتر از طریق ایمیل با من در ارتباط باشید .

پاسخی بگذارید

