راهنمای عضویت در فید

اولین کسی باشید که مطالب وبلاگ ر ا در فید خوانش می خواند . Billboard_Feed_32x32

اولین کسی باشید که مطالب وبلاگ برای ایمیلش ارسال می شود .

فید یا RSS کدی است که مطالب وبلاگ را به صورت نوشته و عکس ، بدون قالب اصلی ارائه می دهد. مزیت این کار این است که اولا مدت بارگذاری مطالب کوتاه تر می شود و ثانیا، با جمع‌آوری کدهای RSS سایت های مختلف و قرار دادن آنها در یکجا، دیگر خبری از گشت گذار های بیهوده و بازدید از وبلاگ هایی که مطلب جدیدی ندارند، نیست. با این سرویس وقتی وبلاگ یا وب سایتی مطلب جدیدی را ارائه می دهد شما به سرعت با خبر می‌شوید . تنها کافی است برنامه‌ی فید خوان خود را باز کنید.

برای جمع آوری و خواندن فید ها نیاز به یک برنامه ی فید خوان تحت سیستم عامل (آفلاین) یا تحت وب (آنلاین) دارید . برای برنامه های آفلاین من feed reader ،یا snarfer یا قسمت live bookmark فایر فاکس و یا افزونه ی sage که برای فایرفاکس ساخته شده و برای قسمت آنلاین Google reader و feed reader yahoo mail را پیشنهاد می کنم . البته برنامه های دیگری نیز وجود دارد که یا نا شناخته‌تر هستند و یا کارایی کمتری داشته و با زیان فارسی مشکل دارند .

برای عضویت در خوراک وبلاگ کافی است روی لینکSubscribe in a reader کلیک کنید . پس از آن وارد صفحه ی feed burner می شوید . در این صفحه پست ها به صورت بدون قالب و خام در زیر قرار دارند . در سمت راست باید سرویسی را که از آن استفاده می کنید را انتخاب کنید . در صورتی که از برنامه ای آفلاین استفاده می کنید ، در قسمت more آن را پیدا کرده و انتخاب کنید . پس از آن لینک فید به خبرخوان شما اضافه می شود .

راه دیگر این است که آدرس فید http://feeds2.feedburner.com/binazir را مستقیما در به فید خوانتان اضافه کنید .

حال با هر بار باز کردن برنامه ی خبرخوان یا مراجعه به سایت آن می توانید از مطالب جدید ارسال شده با خبر شوید و حتی یک پست را نیز از دست ندهید .

+ اگر همچنان در این باره مشکل دارید از این صفحه بازدید کنید.

1 نظر برای “راهنمای عضویت در فید

بیان دیدگاه